Ga voor werk dat werkt.
Meer weten over onze diensten? Bel of mail ons voor een vrijblijvende kennismaking.
Vetlhuizen Keukens is de afgelopen jaren enorm gegroeid. Tegelijkertijd is de keukenbranche behoorlijk veranderd. Het laagsegment neemt steeds meer plaats voor de onderkant van het middensegment en Velthuizen Keukens richtte zich dan ook steeds meer op het midden- en hoogsegment. Daarom werd er in 2021 een rebrand doorgevoerd waarbij de keukenzaak een nieuwe visuele identiteit aannam. Maar dit had als gevolg dat de huidige merkpositionering niet meer aansloot bij de uitstraling van het merk; in alle communicatie werd nog stevig gesegmenteerd met verschillende boodschappen, waardoor het voor de doelgroep niet meer helder was waar Velthuizen Keukens nou daadwerkelijk voor staat: de merkessentie. Ons is daarom gevraagd een nieuwe positionering te definiƫren en wereldkundig te maken via een campagne.
Omdat de aankoopmotivatie voor het midden- en hoogsegment beduidend anders is dan voor het laagsegment, hebben we eerst de drijfveren van de doelgroep in kaart gebracht. Aan de hand daarvan is een nieuwe positionering bepaald en pay-off gecreĆ«erd: “Keukens waarin jouw stijl en smaak samenkomen“. Vervolgens hebben wij samen met het marketingteam van Velthuizen Keukens een campagneconcept uitgedacht.
Het campagneconcept is doorvertaald naar drie 15-seconden videocommercials die zijn uitgerold via sociale-mediakanalen Facebook, Instagram, LinkedIn en Youtube. Daarnaast zijn er printadvertenties opgemaakt en geplaatst in onder andere FD magazine van het Financieele Dagblad en zijn er abri posters ingezet in de omgeving rondom de keukenzaak.
Meer weten over onze diensten? Bel of mail ons voor een vrijblijvende kennismaking.