Aanpak

Omdat er te weinig productverschillen zijn, is merkonderscheid gecreëerd in de dienstverlening rondom het leveren van de producten. Zo is er een totaalconcept uitgedacht waarbij TAB actief promotieactiviteiten verzorgt voor de distributeurs die zich als partner aansluiten; ze worden voorzien van professionele productfoto’s, productvideo’s en worden uitgelicht via de website en sociale-mediakanalen van TAB. Daarnaast adverteert TAB met doorverwijzingen naar deze distributeurs en bezoekt actief consumentenbeurzen zoals Dutch Comic Con, Comic Con Holland, Collect-a Con en PokeMonkelWorld. Daarmee brengen ze de producten rechtstreeks onder de aandacht bij de eindgebruikers – de klanten van de distributeurs. Na het vaststellen van de merkstrategie hebben wij de huisstijl gecreëerd, een website op maat ontwikkeld en productfotografie verzorgd.

Typografie

H1 Montserrat Regular
H2 Montserrat Regular
H3 Montserrat Regular
Body

Bilo
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa.

Kleurgebruik

#ffffff
#00000
#0D4A6D
#BD6719

Resultaat

TAB groeit als kool. Het merk heeft inmiddels 52 verkooppunten verspreid over 12 landen en meerdere succesvolle productlanceringen achter de rug. Deze groei is niet ongezien gegaan; de oprichter is in staat geweest meerdere investeerders aan te haken waarmee hij de groei onverminderd voort kan zetten.

Bekijk het verhaal van TAB op theacrylicbox.com.