Ga voor werk dat werkt.
Meer weten over onze diensten? Bel of mail ons voor een vrijblijvende kennismaking.
Het marketingteam van CAN heeft ons voorzien van een uitgebreid briefingdocument waarin alle wensen en vereisten duidelijk naar voren kwamen. Zo diende de nieuwe website specifiek inzetbaar te zijn voor arbeidsmarktcommunicatie en branding. Denk daarbij aan het werven van sollicitanten en het merk CAN profileren binnen de arbeidsmarkt. Verder wilden ze potentiële kandidaten inspireren en het CAN-gevoel meegeven door de sfeer rondom het clubhuis duidelijk naar de voorgrond te brengen; beeld moest leiden, copy enkel ondersteunen. Een belangrijke technische vereiste was een tailormade design met schone code, ofwel: geen aangekochte templates en plug-ins. Vandaar dat CAN bij ons aanklopte.
We hebben diverse stijlelementen uit de toegestuurde huisstijl als dynamische objecten ingezet. Hierdoor ontstond meteen interactiviteit binnen de website, wat bijdraagt aan de algehele beleving op het platform. Daarnaast hebben wij buiten fundamentele SEO-toepassingen om een structured data integratie toegepast voor Google (Jobs). Hierdoor worden vacatures sneller geïndexeerd in het vacatureplatform van de zoekmachine.
Bekijk hier de website: werkenbijcan.nl.
Meer weten over onze diensten? Bel of mail ons voor een vrijblijvende kennismaking.